Kovo 22 dieną progimnazijoje vyko respublikinės bendrojo ugdymo mokyklų 4 klasių mokinių tikybos viktorinos „TikĖjimas“ finalas, į kurį pateko pirmajame etape geriausiai pasirodę mokiniai. Į mokyklos aktų salę sugužėjo net aštuonios komandos. Tai – Kauno darželis–mokykla „Šviesa“ su mokytoja Sidonija Jusiene, Kauno rajono Ežerėlio pagrindinės mokyklos komanda ir mokytoja Simona Skaržinskienė, Bukonių mokyklos – daugiafunkcio centro ketvirtokai su mokytoja Jūrate Žemaitaitiene, Jonavos „Neries“ pagrindinės mokyklos komanda su mokytoja Larisa Umbrasiene, Ruklos Jono Stanislausko mokyklos–daugiafunkcio centro mokinukai su mokytoja Jolanta Kiuduliene, Jonavos Pradinės mokyklos komanda, Jonavos Panerio pradinės mokyklos ketvirtokai ir, žinoma, mūsų progimnazijos mokiniai.

Viktorinos dalyvius nuotaikinga daina pasveikino progimnazijos POP choro „Repriza“ dainorėliai (vadovė Ina Sipavičienė). Po džiugių ir šiltų Lietuvos kariuomenės vyr. kapeliono kun. mjr. Sauliaus Kasmausko sveikinimo žodžių ketvirtokai turėjo įveikti viktorinos užduotis, kuriose klijavo „pabirusius“ Švento Rašto žodžius, vikriai rinko ir šaukšto pagalba nešiojo „saldainiukus“, sprendė kryžiažodį, bandė įminti, kas paslėpta po gaubtu. Laikas prabėgo akimirksniu!

Džiugu, kad viktorinoje vaikai jautėsi tarsi šventėje. Dar smagiau, kad mūsų ketvirtokai Lukrecija Komičiūtė, Justė Baranauskaitė, Laurynas Buzas, Neidas Kniukšta, Emilė Damulytė laimėjo nominaciją „Šauniausia komanda“ ir užėmė garbingą antrąją vietą. Sveikiname!

Informaciją ir nuotraukas pateikė mokytoja Jūratė Bagdonavičienė

2023 m. kovo 20 dieną Jonavos Justino Vareikio progimnazijoje vyko STEAM veiklos 5 – 8 klasių mokiniams.

Kas yra STEAM? STEAM ugdymas – integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste. STEAM – tai iš anglų kalbos kilęs akronimas, kuriame užšifruotos penkios disciplinos: Science – gamtos mokslai, Technology – technologijos, Engineering – inžinerija, Arts – menai ir kūryba ir Math – matematika.

Mokytojai parengė užduotis 5 – 6 klasių ir 7 – 8 klasių koncentrams. Veikla buvo labai įvairi: nuo pojūčių tyrimo iki matematikos užduočių (patiekalo savikainos apskaičiavimas), kelionės maršrutų sudarymų, sveikos gyvensenos mokymų, pridėtinio cukraus apskaičiavimo produktuose kiekio.  

Mokinių trumpos mintys po renginio: patiko, labai patiko, įdomu, naudinga, sužinojome, pamatėme, įsivertinome.   

Informaciją pateikė mokytoja Aušra Orechovienė

Kovo 6-17 d. progimnazijoje vyko pradinių klasių Šviesoforo konkurso pirmasis etapas. Šio konkurso tikslas – padėti vaikams suvokti eismo aplinką, joje egzistuojančią tvarką, kylančias grėsmes ir būdus kaip eismo aplinkoje keliauti saugiai. Konkursas vyko nuotoliniu būdu. Dalyvavo 360 pradinukų. Jie sėdę prie kompiuterių bibliotekoje, informacinių technologijų kabinete, turėjo atsakyti į 10 klausimų. Užduotys buvo parinktos diferencijuojant 1-2 ir 3-4 klases. Baigus testą mokiniams buvo parodomi surinkti taškai bei sprendimo laikas. Jei vienoje klasėje mokiniai surinko vienodą taškų skaičių, tuomet geriau atlikęs užduotis yra tas mokinys, kuris greičiau jas atliko. Antrame etape mokyklos garbę gins:

Kamilė Krutulytė 1b klasė;

Rusnė Mickevičiūtė 2b klasė;

Paulius Kvietkus 3b klasė;

Lukrecija Komičiūtė 4b klasė.

Sėkmės mūsų mokyklos komandai!

Informaciją ir nuotraukas pateikė mokytoja Jadvyga Kulakauskienė

Jauni žmonės dažnai klaidingai galvoja, kad norinti patirti gyvenimo skonį, reikia viską išbandyti. Tokie eksperimentai neretai baigiasi tragedijomis. Ypač daug skausmo ir nelaimių sukelia psichiką veikiančios medžiagos.     

Kovo 13, 15 dienomis mokyklos aktų salėje vyko paskaita 7-8 klasių mokiniams „Psichiką veikiančios medžiagos“. Paskaitą skaitė  Jonavos visuomenės sveikatos biuro jaunimo koordinatorė  Viktorija Gaižauskienė. Ji paaiškino, kas yra psichiką veikiančios medžiagos, kad tai ne tik narkotikai, bet ir alkoholis, nikotinas, kofeinas bei lakiosios medžiagos. Taip pat kalbėjo apie priežastis, kodėl paaugliai pradeda jas vartoti ir kokį žalingą poveikį jos turi jaunam  paauglio organizmui.

Mokiniai susidomėję klausėsi paskaitos, pateikė klausimų.

Informaciją pateikė mokytoja Larisa Rockina