Jonavos Justino Vareikio progimnazijos strateginiame plane akcentuojame viena iš vertybių - kūrybiškumas, kuri svarbi šiuolaikiniam žmogui. Šiais laikais visi ieško ne tik protingų, tačiau ir kūrybingų žmonių. Vasario 7-10 dienomis progimnazijoje organizuojamas ugdymo procesas taip, jog ši vertybė dominuotų. Metodinės grupės pasiūlė įvairių veiklų: kryžiažodžių, haiku kūrimas, pasakų inscenizacija, Viduramžių miesto planas, piešinių konkursai, integruotos lietuvių ir anglų kalbų pamokos „Švarinkime kalbą“, Taip pat buvo atliekami laboratoriniai darbai: vandens kokybės tyrimas, nitratų ir nitritų kiekio tyrimas daržovėse. Mokiniai pasinėrė ir į fizikinius eksperimentus, kūrė matematines užduotis draugui, sveikinimus Lietuvai, artėjančios Vasario 16-osios proga. O vasario 10-oji progimnazijoje – diena be vadovėlio. Ugdymas vyko kitaip, buvo ieškoma įvairių metodų ir kiekviena pamoka  vis kitokia. Progimnazijoje netgi atidaryta Lietuvių kalbos instituto kilnojamoji paroda „Paliesk lietuvių kalbą rankomis“. Čia mokiniai galėjo tyrinėti lietuvių kalbos abėcėlę, lietuviškų žodžių atitikmenis kitose pasaulio kalbose, sodino indoeuropiečių kalbų sodą. Mokytojai matėme, kaip spindi vaikų akys, kai pasineria į neįprastas veiklas. Tikimės, jog įžiebėme kūrybiškumo kibirkštėles, kurios vis plėsis.

Informaciją pateikė Loreta Kazlauskienė

Jonavos Justino Vareikio progimnazijos strateginiame plane akcentuojame viena iš vertybių - kūrybiškumas, kuri svarbi šiuolaikiniam žmogui. Šiais laikais visi ieško ne tik protingų, tačiau ir kūrybingų žmonių. Vasario 7-10 dienomis progimnazijoje organizuojamas ugdymo procesas taip, jog ši vertybė dominuotų. Metodinės grupės pasiūlė įvairių veiklų: kryžiažodžių, haiku kūrimas, pasakų inscenizacija, Viduramžių miesto planas, piešinių konkursai, integruotos lietuvių ir anglų kalbų pamokos „Švarinkime kalbą“, Taip pat buvo atliekami laboratoriniai darbai: vandens kokybės tyrimas, nitratų ir nitritų kiekio tyrimas daržovėse. Mokiniai pasinėrė ir į fizikinius eksperimentus, kūrė matematines užduotis draugui, sveikinimus Lietuvai, artėjančios Vasario 16-osios proga. O vasario 10-oji progimnazijoje – diena be vadovėlio. Ugdymas vyko kitaip, buvo ieškoma įvairių metodų ir kiekviena pamoka  vis kitokia. Progimnazijoje netgi atidaryta Lietuvių kalbos instituto kilnojamoji paroda „Paliesk lietuvių kalbą rankomis“. Čia mokiniai galėjo tyrinėti lietuvių kalbos abėcėlę, lietuviškų žodžių atitikmenis kitose pasaulio kalbose, sodino indoeuropiečių kalbų sodą. Mokytojai matėme, kaip spindi vaikų akys, kai pasineria į neįprastas veiklas. Tikimės, jog įžiebėme kūrybiškumo kibirkštėles, kurios vis plėsis.

Informaciją pateikė Loreta Kazlauskienė

Justino Vareikio progimnazijos 5-8 klasių mokiniai vasario 4 dieną taip pat dalyvavo antroje nuotolinėje pamokoje „Mokonomika“ (pirmoji vyko pernai, karantino metu). 5-8 klasių grupė buvo pavadinta „Kūrėjai“, pamoka vyko nuo 9.00 val. iki 12.20 val. Jos šūkis – „Kurti ir kurti, žingsnis po žingsnio eiti tvarios ateities link“. Pamokos dalyvius pasveikino švietimo, mokslo ir kultūros ministrė Jurgita Šiugždinienė. Ji akcentavo, kad tai ilgiausia pamoka pasaulyje, pernai joje dalyvavo apie 50000 moksleivių. Šįmet ji dar gausesnė, nes prisijungė ir kitose pasaulio šalyse gyvenantys ir besimokantys lietuviai. Ministrė pasidžiaugė, kad Lietuvos moksleiviai turi tūkstančius galimybių kurti, ieškoti naujovių, teisę rinktis. „Swedbank“ Lietuvoje valdybos pirmininkė Inga Skisaker linkėjo bendrystės, kur bebūtume, žinių šventės.

Tiesioginės transliacijos metu mokiniai dalyvavo šiose pamokėlėse: „Kur susitinka idėjos ir pinigai“(M. Ignotas), „Misija – kosmosas. Mažieji žemės palydovai, gimę Lietuvoje“ (T. Narbutas), „Kuris superherojus apsaugos mūsų klimatą?“ (S. Dikčius), „Kokioje žemėje gyvensime po šimto metų?“ (R.Matusevičiūtė), „Kas yra finansinis intelektas arba FIQ“ (J. Bagdanavičiūtė), „Kokia informacija klaidina, kelia grėsmę ir kaip atpažinti melagienas?“ (J. Bakaitė), „Penki klausimai apie senovės Lietuvą. Arba kas neduoda ramybės mokiniams“ (K. Petrauskė). Pertraukų metu laukė daug staigmenų: netikėtas susitikimas su moksleiviais iš viso pasaulio, PROTOTO ir meditacija su tylos mokytoju U. Leimontu, pažintis su UNESCO ir pokalbis apie tvarumą su eurokomisaru Virginijumi Sinkevičiumi bei pokalbis su talentingąja Mūza Svetickaite, aktyvus poilsis su treneriu Alanu Dzeranovu. Ilgiausia pamoka prabėgo labai greitai. Laukiame susitikimų kitąmet!

Informaciją pateikė lietuvių k. mokytoja Daivutė Kloniūnienė

Finansinis raštingumas svarbus mums visiems. Išmokti taupyti, planuoti išlaidas turi kiekvienas mokinys. Taip pat labai svarbi bendrystė, aplinkos tausojimas, noras siekti bei atrasti.

Vasario 4 dieną 1-4 klasių mokiniai dalyvavo „Mokonomikos“ pamokoje, kurią organizavo „Swedbank“ Lietuvoje. Pradinukai klausėsi pasakojimo apie skautų ženklus ir pareigas, žaidė žaidimą „Kimas“, kurio tikslas – stebėti aplinką. Pamokoje „Kaip suplanuoti gimtadienio šventę“ mokiniai buvo supažindinti su gimtadienio biudžetu. Sužinojo, kad gimtadienio šventėje svarbios ne tik dovanos, bet ir džiaugsmas su draugais. Pamokoje „Skauto kuprinės paslaptys“ vaikai sužinojo, kokių daiktų reikia kelionėje, buvo supažindinti su pasaulio kryptimis, išgirdo apie skautų gyvenimo būdą. Mokiniai tarpusavyje išbandė, kaip susišnekėti gestų kalba. Sužinojo, kas yra tvarus naudojimas ir iš senų džinsų gamino prijuostę. Pertraukų metu atliko meditacinius žaidimus, sportavo su treneriu Alanu Dzeranovu.

Informaciją pateikė 3d klasės mokytoja Daiva Zigmantienė

Ir toliau tęsiasi „Metų klasės“ rinkimai. Daugiausiai taškų sausio mėnesį surinko 8a. Sveikiname juos! 

Susumavus I pusmečio rezultatus, pirmauja 6d klasė. Sveikiname juos!