Spalio 9-11 dienomis 4a, 4b ir 4c klasių mokiniai bibliotekoje susipažino su amerikiečių rašytojo Gary Paulsen knyga „Brajeno kirvis“. Kartu su penkiolikmečiu Brajenu klausytojai patyrė vienmotorio lėktuvo katastrofą Kanados miškuose, mokėsi išgyventi gamtoje ir suprato paprastos mamos dovanos prasmę. Kad išgyventų, Brajenui prireikė visos jo išminties, ryžto nepasiduoti ir drąsos.

Apie knygą mokiniams pasakojo, su išgyvenimo gamtoje pamokomis supažindino mokyklos bibliotekos darbuotoja skautė Danguolė Žeglova

Kultūrinis ugdymas pagal Tūkstantmečio mokyklos (TŪM) programą #tukstantmeciomokyklos #STEAM

Spalio 12 d. vakarą PUG ir 1-8 klasių tėvelių aktyvas būrėsi į „Apskrito stalo“ susirinkimą.

Susitikimas prasidėjo nuo ekskursijos po progimnazijos erdves. Direktorė Olga Mediekšė aprodė naujas klases, supažindino su būsimais projektais, nauja maitinimo tvarka valgykloje, atsakė į tėvelių pateiktus klausimus.

Antroje susitikimo dalyje tėvų aktyvo pirmininkė Violeta Šikšnienė ir pavaduotoja Kristina Juknienė kvietė į diskusiją, kurios metu tėveliai siūlė idėjas būsimiems renginiams, veikloms, diskutavo apie mokyklos įvaizdį ir taisykles.

Tėvelių aktyvas netrukus bursis į grupes ir tęs diskusijas, kaip iškeltas idėjas įgyvendinti progimnazijoje.

Informaciją pateikė tėvų aktyvo pirmininkė Violeta Šikšnienė

Jonavos Justino Vareikio progimnazijos mokytojai  vykdo programos Erasmus+ projektą „Šiuolaikiniai mokymosi metodai kiekvienam“, kurio vienas iš tikslų yra skirtas įgyti praktinių, klasėje reikalingų žinių kiekvieno mokinio mokymosi kliūčių įveikai bei stebėti kitų šalių ugdymo procesą, semtis patirties, dalintis savo gerąja patirtimi su užsienio šalių pedagogais.

Rugsėjo 4-9 dienomis progimnazijos anglų kalbos mokytojos Vida Bersėnienė ir Renata Kuklierienė dalyvavo Erasmus+ programos bendrojo ugdymo darbuotojų mobilumo projekto kursuose „Diferencijuotas mokymas: geriausias mokymasis visiems“ – („Differentiated Teaching: Maximizing Learning for All“). Mokymai vyko Korfu saloje, Graikijoje.

Vadovaujami lektorės Annie Alexandropoulou, susipažinome su diferencijuoto mokymo filosofija ir pedagoginiais principais. Praktinių veiklų metu analizavome lektorės pateiktus pamokų scenarijus skirtingų gebėjimų mokiniams, mokėmės planuoti pamoką, parenkant įvairius mokymo ir mokymosi metodus bei strategijas, siekiant kiekvieno mokinio bent mažiausios pažangos.

Bendraudamos su kolegomis iš Graikijos, Italijos, Ispanijos, Lenkijos ir Bulgarijos, diskutavome apie švietimo sistemas bei ugdymo proceso organizavimo ypatumus skirtingose šalyse.

Grįžome praturtėjusios pažintimi su Graikija, jos kultūra, patobulinusios tarpkultūrines ir komunikavimo kompetencijas.

Anglų kalbos mokytojos Renata Kuklierienė ir Vida Bersėnienė

Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas pažiūris ar nuomonė yra tik autorių ir tai nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija negali būti laikoma už juos atsakinga.

 

Spalio 9 d. PUG vaikai lankėsi Jonavos krašto muziejuje, kur vyko edukacija „Medžio kultūra. Sukutis“. Edukatorė Rasa Kulytė-Libienė  supažindino  su medienos apdirbimo įrankiais, parodė senovinius medinius žaislus, su kuriais vaikai galėjo patys pažaisti. Vaikai dažais dekoravo medinius sukučius. Ši veikla visiems labai patiko.

Informaciją ir nuotraukas pateikė PUG mokytoja Jolita Žižienė

Kultūrinis ugdymas pagal Tūkstantmečio mokyklos (TŪM) programą #tukstantmeciomokyklos #STEAM

Spalio 9-ąją dieną minima Pasaulinė Pašto diena. Spalio 2-6 dienomis trečių klasių mokiniai mokyklos bibliotekoje sužinojo, kaip buvo perduodama informacija iki rašto atsiradimo ir  pirmojo pašto ženklo  atsiradusio 1840 metais Jungtinėje Karalystėje, kaip mokesčio už siuntos pristatymą. Sužinoję, kokie bendri reikalavimai visame pasaulyje keliami pašto ženklui, patys mokiniai pabandė sukurti pašto ženklą pasirinkta temą.

Informaciją ir nuotraukas pateikė bibliotekininkė Danguolė Žeglova